Thursday 29 May 2014

Makeup Revolution Base! eyeshadow and Amazing Curl mascara review

Hey everyone! Again a review of Makeup Revolution products I received kindly from Slovenian online store licila.si. Today I have for you a make up look I did with mono eyeshadow called Base! and their mascara Amazing Curl in Ultra Black shade. 
Živjo vsem! Vračam se z oceno dveh Makeup Revolution izdelkov, ki sem jih prejela od licila.si spletne trgovine. Tokrat ocenjujem enojno senčilo, odtenek Base! in maskaro Amazing Curl, ki naj bi zavihala trepalnice, kot že ime izdaja. :) 



First of all, when I opened the package and saw the eyeshadow, I was rather sure it is poorly pigmented and therefore good for highlighting and perhaps even blending only. Imagine my surprise when I tried it and realised it is so well pigmented I can wear it as a main eyeshadow on my eyes. 
As far as mascara is concerned, my eyelashes are not my best feature, so I need a little extra in my mascaras for them to work. Amazing Curl is extremely dry mascara, therefore it requires a lot of work with it in order to look presentable. 
Ko sem odprla paket in videla senčilo, sem bila prepričana, da ne bo preveč dobro pigmentirano in da bo torej primernejše za osvetljevanje in morda celo blendanje ostalih senčil. Tako da sem bila kar presenečena, ko sem ga preizkusila in videla, da je dovolj pigmentirano in da ga lahko zlahka nosim kot samostojno senčilo. 
Kar se maskare tiče, imam malce zahtevnejše trepalnice, niso preveč dolge, niso naravno zavihane in tako potrebujem maskaro, ki ima malce več "sposobnosti" upravljati z mojimi ščetinami. :) Amazing Curl je izredno suha maskara, in zato potrebuje precej več dela kot ostale maskare, da je opazen kakršen koli efekt na očeh. 

This is the look I did with the Base! as my main eyeshadow. I put Amazing Curl mascara on my left eye and my Bourjois Twist Up the Volume on my right eye. They might look similar, but I want to point out I did only two swipes with Bourjois mascara - one with the straight bristles and one with the twisted ones; and needed to do about four or five of them with Amazing Curl mascara, as it is SO DRY!! The reason why I compare them in this manner is also because I opened them at about the same time, and usually with new mascaras the trouble is that they are too wet in the beginning but gradually they become drier and you can use them normally. Makeup Revolution Amazing Curl is so dry right now that it feels like any other mascara right before you toss it in the bin. 
Na slikah je look, ki ga ustvarjam z Base! kot glavnim senčilom. Amazing Curl maskara je na mojem levem očesu in Bourjois Twist Up the Volume (moja običajna maskara) na desnem. Morda je videti približno enako, vendar naj poudarim, da sem Bourjois maskaro nanesla le dvakrat - enkrat z ravno ščetko in drugič z zvito (ima opcijo zavijanja ščetke), medtem ko sem Amazing Curl maskaro rabila nanesti štirikrat ali petkrat, predno je bil viden kakršen koli efekt, ker je pač tako zelo suha maskara. Obe maskari sta bili odprti v približno enakem času in navadno imam na začetku pri maskarah ta problem, da so preveč mokre in potrebujejo nekaj časa, da se potem normalno nanašajo. Makeup Revolution Amazing Curl je ob odprtju tako suha, da navadno maskaro na taki stopnji suhosti že počasi pomikam proti košu za smeti, saj se mi zdi, da je v zadnjih vzdihljajih. 





Base! is this wonderful light champagne colour that works for me so well, it opens my eyes, it is subtle and yet bright enough to make your eyes pop a bit. Fantastic for everyday look, or to highlight your evening look. Versatile and well pigmented, you can use it for just about any look. I use it for this look most often and I wear it a couple of times a week, because it is fast, it is subtle and perfect for work and it opens up my eyes, I feel like I look really fresh and rested, even if I am not. :) 
Base! je čudovita barva, spominja me na svetlo šampanjec barvo, in mi izredno odgovarja, saj mi optično poveča in odpre oči. Odlična je za vsakdanji izgled, lahko pa se jo uporabi tudi za osvetljevanje kotičkov pri večernem izgledu. Objavljen look je tak, ki ga najraje ustvarim s senčko in nosila sem ga že precejkrat, ker je mejkap, ki ga zelo hitro ustvarim in ker je perfekten za vse priložnosti, tudi za službo. Občutek imam tudi, da mi daje nekako "spočit" videz, tudi takrat, ko res nisem naspana. :)



 This is just one swipe with a brush, over a primer.
Na sliki je samo en poteg s čopičem, preko primerja.



I love the packaging, it works well but does not require my nails to break in order to open it, plus it looks nice. The logo will come off rather soon, I think, but I do not really care about that. 
Embalaža mi je všeč, služi svojemu namenu, hkrati pa ne zahteva lomljenja nohtov ko jo želim odpreti (ja, vas gledam, MUA paletke!). Logo se bo verjetno hitro izbrisal, ampak mi je za to dokaj vseeno.


And now Amazing Curl Mascara:



I actually like the slightly curved head of the mascara, it hugs my inner corner rather nicely. It is similar to MUA Extreme Curl mascara I once bought. But it is basically the only thing I liked on both of them. Makeup Revolution Amazing Curl is too dry and it consequently requires way to much work for mascara to look proper on my eyelashes. Applying it 4 or 5 times can also mean you ruin the make up look, because your eyelashes can get glued together, or you smudge your eyelids, which I basically always do with Amazing Curl. 
I think the package is ok, nothing special, but it does its job. It is a plastic black tube, nothing too revolutionary, but I couldn't care less, if the mascara would be good. But I would not recommend it, even if it is really cheap, unless you have naturally perfect eyelashes, I do not think this mascara will work for you. 
Pravzaprav mi je rahlo upognjena ščetka maskare všeč, ker z njo lažje dosežem notranji kotiček očesa. Podobno je imela MUA Extreme Curl maskara, ki sem jo enkrat (na žalost) kupila. Ampak to je tudi edina stvar, ki mi je bila všeč pri obeh maskarah. Makeup Revolution Amazing Curl je enostavno presuha maskara in posledično zahteva precej dela, da je sploh vidna na trepalnicah, kaj šele, da ustvari nek spodoben efekt. Štirikratni ali celo petkratni nanos maskare, zato da nekako izgleda, lahko zelo hitro uniči celoten izgled, če se potem trepalnice odločijo, da se bodo zlepile, ali pa se slej ko prej popacaš po veki, kar se mi je pri tej maskari še čisto zmeraj zgodilo. 
Embalaža je sicer v redu, nič posebnega, ampak služi svojemu namenu. Zanjo bi mi bilo zelo vseeno, če bi le maskara opravljala svoje delo tako kot je treba. Tako pa po lastni izkušnji maskare ne morem priporočiti.

You can buy Makeup Revolution Mono Eyeshadow Base! on licila.si for only 1,95€, and on Makeup Revolution site for £1. Makeup Revolution Amazing Curl mascara is available on licila.si for 2,95€ (it is currently sold out), or on the official site for £2
Makeup Revolution enojno senčilo Base! lahko kupite na licila.si za samo 1,95€, Amazing Curl maskaro pa za 2,95€ (je pa trenutno razprodana). Na Makeup Revolution strani je senčilo en funt, maskara pa dva.
 

In short, I would really recommend the Base! eyeshadow and I will definitively try some other eyeshadows from Makeup Revolution, as the pigmentation of Base! really pleasantly surprised me. However, Makeup Revolution Amazing Curl I would not buy nor recommend. 
Na kratko povedano, bi toplo priporočila Base! senčilo, zagotovo bom preizkusila še kakšne druge Makeup Revolution senčke, saj me je pigmentiranost Base! zelo prijetno presenetila. Amazing Curl maskare pa ne bi kupila niti je ne bi priporočila, ugodni ceni navkljub. 


Did you try any of their eyeshadows, any recommendations? Did you have a better experience with the Amazing Curl mascara or any other they offer?
Ste poskusili katero od njihovih senčil, mi kakšno posebej priporočate? Ste imele boljše izkušnje z Amazing Curl maskaro ali katero od drugih, ki jih ponujajo?



Thank you for reading and commenting!
Hvala za branje in komentiranje!

 *I got the products as a gift, unconditionally, from licila.si (even the post itself was not demanded). *Izdelek sem dobila kot darilo od licila.si, brezpogojno (niti sam prispevek ni bil zahtevan v zameno).

5 comments:

  1. Senčilo mi izgleda super za osvetljevanje v notranjem kotičku, maskaro pa sem preizkusila tudi jaz in mi je zanič, nič ni naredila za moje trepalnice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, se čisto strinjam, maskara je res flop, ne vem, komu bi ustrezala. Senčilo pa kar redno uporabljam. :)

      Delete
  2. Se strinjam s Tayo, meni je maskara bila tudi obupna in je že romala v smeti. Mi je pa všeč odtenek senčila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz jo bom tudi verjetno vrgla, ker je sploh ne uporabljam, preveč dela je z njo, ko je pa tako suha. Raje uporabljam svojo. Senčka je pa super, ja. :)

      Delete