Friday 1 February 2013

Paket Petek

Hey ladies. This post will be in Slovene. Why? I decided I will post about Slovene stores in Slovene language, because it is rather irrelevant for the rest of you where I got the product and what my opinion of the store is, when you can't really shop there. I will talk about the products in English as well though. This week I'm introducing Bioderma products for skincare, only as a haul post, but if you wish to hear my opinion on them (because Bioderma is available elsewhere, of course), let me know in the comments. :) 

** 
Torej ... kot rečeno zgoraj, bom od zdaj naprej o slovenskih trgovinah pisala v slovenščini. Ker, roko na srce, nekoga izven Slovenije pač ne zanima moja izkušnja z Mojo kozmetiko, ali z Ličila.si, ali s katero koli drugo slovensko trgovino, morda pa bo katera lažje zgooglala informacijo, če bo spisana v slovenščini. :) In ja, morda s tem podzavestno poskušam popestirti bloganje, katerega zadnje čase grdo zanemarjam ... in morda se moram malce odpočiti od angleščine odkar večina mojega dela poteka v tem jeziku. ;)

Paket Petek tega tedna skriva v sebi testerje kvalitetne znamke za nego kože Bioderma. Slovenska spletna stran ima na voljo, po mojem skromnem mnenju, odličen sistem, kjer se vpišeš v njihov program, označiš tip kože in lasišča in ti pošljejo testerje izdelkov, primernih tvojemu tipu kože. Zdi se mi odličen sistem, ker se mi je v preteklosti velikokrat zgodilo, da so mi prodajalke sicer prijazno zmetale v vrečko en kup testerjev, ki pa so se izkazali za popolnoma neuporabne. Ker je Bioderma dražja znamka, je super preizkusiti izdelke, ki so dejansko namenjeni tvojemu tipu kože, preden žrtvuješ večjo količino denarja za eno kremo, za katero se izkaže, da je neprimerna za tvoj obraz. Tako je v mojem nabiralniku pristalo naslednje:



Iz dobljenega lahko sklepate, da se je mati Narava pri meni počutila zelo razdvojeno ... želela bi mi dati malce zahtevnejšo kožo, vendar ni bila čisto točno prepričana, ali bom hodila okoli zafarbana ali svetleče mastna ... pa je rekla, oh, saj to gre pa lepo skupaj, če malce porazdeliš po obrazu in sem fasala oboje. ;) Imam mastno T cono z razširjenimi porami za katero je kot naročena Sebium linija Bioderme, in občutljiva, k rdečici nagnjena lica (v bistvu tanko kožo, zaradi česar zelo hitro zardim, tudi če se ne počutim neprijetno) in suho spodnjo čeljust (sploh brado), za katero bo očitno linija Sensibio. Zraven še krema za oči in, česar sem bila izredno vesela, njihova micelarna raztopina za odstranjevanje ličil, o kateri berem samo najboljše. 

Ker sem že nekaj časa v iskanju boljših izdelkov za nego kožo (trenutni mi ne ustrezajo najbolje), držim pesti, da bo Bioderma zame. Je dražja, vendar obljublja zelo dobre rezultate. Zaenkrat sem preizkusila obe kremi za obraz (vsako na svojem delu obraza) in Sebium krema je pravi mali čudež, prisežem. Če vas zanima kaj več, sporočite v komentarju. :) Vsekakor pa priporočam, da se vpišete na Biodermo, testerji, sploh dobrih izdelkov, so zmeraj dobrodošla stvar preden se odločiš za nakup. :) 

Hvala za branje in vaš čas! :)

No comments:

Post a Comment