Tuesday, 28 September 2010

Comparison: Orly Galaxy girl vs. MAC Formidable!


Hey there. Finally I have enough time to write this down and show you some pictures. :) First comparison I did with Galaxy girl and Formidable, because I just wore Space Cadet and wanted some change. So here it is ...

This is taken outside, I marked the fingers, the order is the same on every photo. 

On direct sunlight (again L to R: MAC, Orly, MAC, Orly)
Play of colours in the finish. (MAC, Orly, MAC, Orly)

The blue shimmer. (MAC, Orly, MAC, Orly)

I have no idea why the pictures aren't clickable. I left them large so you can better see the comparison, but now the blogger won't let it change into original size in a new window. I'm really sorry about that, I'll try to fix it. o.o EDIT: did fix it. Man, it got personal!! They are klickable now. And huge. o.o

I did three coats of both polishes. I'm wearing it whole day long now and I think it's safe to say they are 100% dupes. The shimmer is the same, the finish, the base colour. Even first and second coat are the same - same amount of shimmer, same precentage of cover. Frankly, if I haven't wrote down on which finger is which polish, I'd have forgotten the order by now (luckily I did write it down, since I knew I won't be able to publish pictures right away).

I love MAC's brush! It was much easier to apply the polish. Otherwise all the same as Orly. I cannot judge the drying time, because I used top coat as I always do if I put more than two coats of polish. And the colour, well, I really really don't like it. I wasn't too crazy about Galaxy Girl's bottle (same goes for Formidable!), and I'm even less crazy about the colour on the nail. I'm thinking it's gonna go fast. I really don't like it on my nails. 

All in all it's basically a decision about a brand, since the colour is the same. Which one, if any one, will you be buying? To you prefer MAC or Orly and why, if may I be so curious. ;) :) 


Thanks for reading, have a good week!

9 comments:

  1. Meni je vseeno, katerega dobim, samo da ga dobim :D

    Se ti zdi, da bi znal biti podoben tudi S-He 434, če ga mogoče imaš?

    ReplyDelete
  2. Tudi meni je vseeno - nabavila bom pač tisto znamko, ki bo prva za dobit. Trenutno sicer zgleda, da bo to kar MAC - tudi Space Cadet ima svojega dvojnika pri novem MAC:u, in swatchi tega laka oziroma dvojnika so mi vsekakor všeč. ;) Od novih Orly kolekcij se pri nas trenutno dobi samo Plastic, eeek... premočne barve zame. :S

    ReplyDelete
  3. Biba, žal tega s-heja nimam, če pa ga dobim, naredim primerjavo. Na žalost mi barva res ni všeč, tako da mi verjetno tudi S-He ni padel v oko. :)

    Kaneli, se strinjam, Plastic tudi meni ni všeč. Finish je pa kr neki, pa tako reklamo so okoli njega delali.

    ReplyDelete
  4. Ni ti všeč?

    Če ti pošljem za en krog S-He za primerjavo, a bi bila za to? :)

    ReplyDelete
  5. Seveda, z veseljem. :)

    Galaxy girl mi pa ni všeč. Ne vem zakaj, ker v teoriji je čisto moja barva, na nohtih mi pa res ni bila všeč.

    ReplyDelete
  6. No, super.
    Moj mail je: barbara(dot)skledar (at) gmail(dot)com, pa mi pošlji mail, da se dogovoriva :)

    ReplyDelete
  7. Sam res, kako to, da ti GG/Formidable! ni(sta) všeč? :O Tule imam Formidable! sicer samo v flaški in je tak vijoličast, temen in oh in sploh. :D Je pa res, da ima modrikast šimer, hihi. ;) Kakorkoli, komaj čakam, da ga sprobam in ti potem poročam, kaj si mislim o njem. :P

    ReplyDelete
  8. Ti kar! Hehe, je bila Tevta tudi začudena, kako to, da mi ni všeč. Saj sem jaz tudi, v bistvu ... v teoriji bi morala biti moja barva, sploh podlaga. Sam kaj, ko mi je podlaga všeč le podrugem sloju, lak rabi pa tri da je enakomeren. Pomoje me kombinacija z modrim glitterjem tako moti. Čeprav mi je recimo Jordana Supernatural super, pa je moder glitter, le da na čisto črni podlagi. Eh. Kaj čmo. :)

    ReplyDelete
  9. dansko outlet
    minnesota vikings jerseys
    toms shoes
    cleveland cavaliers jersey
    hermes bracelet
    moncler outlet
    north face jackets
    jeremy maclin jersey,jamaal charles jersey,joe montana jersey,justin houston jersey,dontari poe jersey,eric berry jersey
    nike air max
    the north face clearance
    asics, http://www.asicsisrael.com/
    dansko shoes
    the north face outlet
    oakley sunglasses
    michael kors factory store,michael kors outlet online sale,michael kors,kors outlet,michael kors outlet,michael kors handbags,michael kors outlet online,michael kors handbags clearance,michael kors purses,michaelkors.com,michael kors bags,michael kors shoes,michaelkors,cheap michael kors
    hogan, http://www.scarpehogan-outlet.it/
    nike roshe,nike roshe run uk,nike roshe uk,roshe run,nike roshe run,roshe run women,rushe run men
    nike air max uk
    cheap oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassesdiscount.us.com
    russell westbrook jersey
    cheap wedding dresses
    nike air huarache,nike huarache,nike huarache sneakers,nike huarache shoes
    nike air max,air max uk,air max 90,nike air max 90,air max shoes
    lebron james jersey
    stuart weitzman sale
    celtics jerseys
    michael kors handbags,michael kors outlet,michael kors outlet online,michael kors,kors outlet,michael kors outlet online sale,michael kors handbags clearance,michael kors purses,michaelkors.com,michael kors bags,michael kors shoes,michaelkors,cheap michael kors
    michael jordan jersey
    cheap oakley sunglasses, http://www.oakleysunglassescanada.com
    carmelo anthony jersey
    mm0904

    ReplyDelete